Filme Noi Gratis - Filme 2011

luni, 27 iunie 2011

Vis urat?

Haideti sa va povestesc cum am dormit eu...:)) Pe la ora 08:00 m-am pus si eu sa dorm ca pana atunci nu am prea putut ca am muncit la site-urile astea poate mai invat si eu ceva ceva sau le faram de tot in fine...:)) m-am pus eu sa dorm si au inceput buzzurile pe messenger, m-am ridicat frumos din pat si am oprit boxele, apoi a inceput telefonul sa sune am respins de vreo doua ori, dar tot insista asa ca l-am inchis...bun dupa ce am terminat cu telefonul...a inceput sa sune fixul:))) l-am tras si pe ala nush cum ce i-am facut dar l-am oprit, dar faza cea mai dura a fost cand a venit bunicamea sa ma trezeasca ca sa ma duc la scoala:| :))...bineinteles ca i-am reamintit ca am luat vacanta..si uite astea sunt cele mai urate vise:(

Un comentariu: