Filme Noi Gratis - Filme 2011

joi, 16 iunie 2011

Zero

Multa lume s-a intrebat de ce m-am tuns eu la zero...bine ca am fost si criticat,dar mi s-a zis ca imi sta si bine...hai sa va spun si de ce m-am tuns asa... Stiti cat de mare aveam eu parul...si mi se luase de el trebuia sa stau mereu sa il aranjez asa ca m-am dus la frizerie (la frizeria unde ma tund eu este 7 lei tunsoarea) ei, dar eu am dat 10 lei ca na..si frizeru ce a facut?...m-a tuns si de rest de 3 lei:)))ca sa fie treaba, treaba:)) si deaia am ajuns eu asa :D O POVESTE TRISTA..:( apropo..stiti cum se numeste tunosoarea? o sa va zic eu daca vreti vreo data sa va tundeti asa...cereti un "ala-n dala"pierdut:))

Un comentariu:

  1. nu mah s numeste 0 cu perciuni :))))s adevarul e k aveai parul putin my lung k al mew :)))

    RăspundețiȘtergere